Fredag, Friday, Freitag

Fredag, dagen efter torsdag och före lördag.
Fredag, dagen som lämnar arbetsveckan för helg.
Fredag, dagen då många är på lite alldeles extra gott humör!

Mitt glada humör visade sig i att jag överraskade Johan med ett restaurangbesök ikväll. Med god mat och gott vin i magen har kvällen fortsatt med Idol i TV-soffan.


Lite fredagsskrock att tänka på...
Man skall inte gifta sig på en fredag - då blir äktenskapet barnlöst.
Man ska inte klippa hår eller naglar på en fredag - man kan då drabbas av sjukdom och olycka (tur att jag har klipptid på måndag...)
Man skall inte inleda en sjöresa på en fredag - då kan det gå illa.


Fredagar betyder för min del trötthet... Tröttheten tar ut sin rätt även här i bloggen. Hittar inte fler ord för dagen.


Tack & hej!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan, nu är det så att vi har en bildtävling i våran blogg som du är hemskt välkommen att delta i! Det enda du behöver göra är att gissa vad bilden föreställer och skicka en kommentar om vad du tror, och vips så var det färdigt!
Det finns även ett litet pris i potten .. :)
Ha en fortsatt trevligt kväll!

2007-10-26 @ 22:43:37
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0