Teparty med soldrömmar

TV-kväll på Gamla Norr. Har precis tittat på reprisen av veckans Boston Tea Party. Mycket kan man säga om Fredrik & Filip, men rejält roliga är dem ibland. Gillar programidén där knäppa onödiga frågor tas upp tillsammans med en expertpanel på ett mycket humoristiskt vis, så missa inte säsongens sista avsnitt på måndag =)

Idag är det grått, trist och regnigt, riktigt novemberväder... Just nu längtar jag därför efter sol och värme! Till min stora förtjusning säger Johan idag helt spontant, "kan du inte ta hem lite resekataloger... Thailand vore rätt mysigt". Detta har aldrig hänt innan. Johan tar initiativ till en utlandsresa?! Jag ska genast hämta resekatalog... och hoppas att denna känsla inte försvinner hos min make.
image15
För visst ser det rätt skönt ut? Tror jag skulle passa utmärkt på denna strand.

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Cissi! Äntligen tar han det där initiativet =) Har precis uppdaterat Anders om det och nu väntar vi spända på att få reda på vart resan ska gå.... Tips: åk inte till Thailand i sommar...
Ha det bäst!! Kram!!

2007-11-24 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0