Korv med bröd...

... hela livet, varje dag? Nej, tack. Expressen skriver idag om "korvmannen", Tony Pettersson 42 år gammal, som ätit korv med bröd till frukost, lunch och middag hela sitt liv. Jag blir illamående. Snacka om att det råder nyhetstorka och Ding ding värld bland kvällsblaskorna. Men jag läser.


Kritik mot SJ igen. Gillar inte deras orimliga prissättning. Vi tänkte åka till Stockholm eller Göteborg efter nyår och jag skulle idag därför kolla lite biljettpriser. Till Stockholm kostade biljetterna för oss båda fram och tillbaka 2460 kr, till Göteborg 440 kr. Det blir nog Göteborg...


Nu är det TV-kväll, "Första, andra, tredje" eller vad programmet heter visas på fyran. En äldre dam som jobbar som expert i programmet springer runt i auktionssalen i en snäv svart dräkt som är sååå urringad. Stackars damerna och karlarna som talar med henne, de vet inte vart de ska hålla blicken... och när hon böjer sig ned för att visa en persisk matta.... kan inte vara något lätt jobb för kameramannen som måste ta en vinkel på sidan av henne för att inte göra situationen än mer pinsam...

Uppmaning: glöm inte Boston Tea Party ikväll =)


Tänkte att en ätande korv-Cissi kunde fungera som bild idag. Jag äter dock inte korv varje dag.

image20

Tack & hej!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0