Konservativ...

Några punkter för dagen:

  • Upptäckte idag att Hemnet gjort om sin hemsida..., den ser inte riktigt likadan ut som innan - varför? Jag gillar inte det nya utseendet på sidan.
  • För några veckor sedan kom Smålandsposten i ny layout. Varför? Den är nu, i mina mått, mycket mer svårläst.
  • Jag fick en ny elräkning för ett par veckor sedan, "Lättare för dig" stod det med stora bokstäver på den medskickade reklambilden... mmm, säkert.
  • Nu låter jag trist. Men vissa saker ska man vara försiktig att ändra på. Det är väl inget fel att vara traditionell. Shit, vad gnällig jag låter.
  • Idag är jag gnällig. Alla dagar är inte goda dagar. Jag slutar därför att skriva.

Tack & hej!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0