Journalistik på hög nivå

Expressen skriver idag om trenden att klä sig som sin partner. Detta utgår från en bild som visar prinsessan Madeleine som är ute och promenerar med pojkvännen Jonas Bergström i snarlika jackor. "Det handlar om tillhörighet, de vill visa att de hör ihop..." skriver Expressen. Hmm, undrar verkligen om det var så Madde och Jonas tänkte innan de begav sig ut på hundpromenaden?!

Tycker Josefine Elfström, som skrivit reportaget, ska vara nöjd med sin arbetsdag, hon måste känna att hon presterar på en hög journalistisk nivå.

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer
Postat av: JK

Det är ju lite så vi har vårt upplägg i våran familj. Du prövar kläder i 45 min innan du går och lägger dig så jag får en hint av vad jag ska på mig dagen efter!

2007-11-21 @ 11:55:55
Postat av: Jennie

Gör ni inte det när ni ska gå ut med Malte på kvällsprommenaden? Ha ha..

Tur att man inte är någon kändis så det ligger papparatzis i buskarna bakom Teknikum :-).

Vad skönt för dig Johan, blir ju mkt lättare nu :-) hi hi...

2007-11-21 @ 13:32:40
Postat av: Uffe

Journalistik på hög nivå träffar man ofta på i tidningar som Expressen eller Aftonblaskan...
...eller inte.

2007-11-21 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0