Göteborgsvarvet nästa

Ja... så sa vi igår. Jag, Johan, Sara, Uffe och Staffan har nu siktet inställt på den 17 maj och Göteborgsvarvet. Vi var på middag hemma hos familjen Ljungdahl igårkväll, lika trevligt och gott som vanligt! I någon iver och uppspelthet beslutades att vi ska ta oss an Göteborgsvarvet tillsammans. Märkligt vilka saker man kommer underfull med vid procenthaltiga intag...

Själv tycker jag jogging är ganska roligt. Kanske mest beror på någon form av uteslutningsmetod:
- Har bollkontroll som är lika med noll (så där försvinner en del idrotter...)
- Har ingen koordination (gick i många år på Friskis & Svettis i Kalmar, såg en dag en inbjudan till ett träningspass där man fick visa upp sig om man var intresserad av att bli ledare - jag gick dit. Det kom ett samtal några dagar senare, energin och konditionen var bra, men koordinationen och taktkänslan......, Friskis har aldrig varit riktigt kul efter det...)
- Är inte snabb, explosiv

Så för min del består motionsformen till största del av jogging. Men det är faktiskt någonting som jag är ganska bra på. Min styrka ligger definitivt i segheten, så jag ser fram emot Göteborgsvarvet! Nu borde man börja lägga upp träningen, sex månader kvar... Men efter samtal med Sara idag, så kom vi fram till att idag var nog inte dagen att börja... idag är det soffan som gäller:)

image12

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer
Postat av: B & B

Hej!
Inget verkar omöjligt för dig. Vi har cykel att låna ut om det behövs.
Kram

2007-11-18 @ 17:22:12
Postat av: Staffan

Nja, jag vet inte, har du skriftligt på att jag lovade det? Fast jag måste säga att det gick väldigt lätt när jag var ute idag.

2007-11-18 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0