Kärleken spirar...

... i Bonde söker fru (även i familjen Krantz=), dock kanske inte lika nykärt som i TV-programmet)

Det är så härligt att se kärlek växa! Anders & Isabel ligger och gosar med varandra i gräset efter en ridtur, de fnittrar och är nervösa, när de förklarar sina känslor för varandra... mmm, vad jag njuter och blir glad när jag ser sånt här! Fredrik som är helt galet kär i Sofia, men vet inte riktigt hur han ska hantera dessa spirande känslor i kroppen. När jag ser hans försök att hålla om Sofia, skrattar jag så mycket att jag gråter! Visst är kärlek underbart?


Men kärlek kan också göra ont..., jag tycker så synd om Lena som är vansinnigt kär i Fredrik. Varför ser han inte denna gulliga tjej? De är ju som gjorda för varandra!


Jag hoppas verkligen att Susanne väljer Per-Inge framför Uffe! Han verkar vara en toppenkarl för henne. Uffe, varför har du ringar i öronen, karlar ska inte ha örhängen.


Karl Petter verkar vara en superkul kille, ser fram emot att se honom i Let´s Dance!


Slut med dokusåpasnack för dagen.


Tack & hej!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0