Happy New Year!

Så har vi kommit till den 365:e dagen. Årets sista dag. Nyårsafton!


Idag är det fest! Tolv personer är vi som ska skåla in det nya året tillsammans. Alla är vi laddade för ett hejdundrande kalas. Vinet är packat, öl och champagne står på kylning. Den nya nyårsblåsan hänger prydligt på sin galge och väntar på att jag ska hoppa i den. Humöret är på topp! Dagen har ägnats till uppladdning, äta och dricka ordentligt. Har även sjungit upp mig, då jag räknar med att hemma hos musikälskarna Selanders lär karaoke vara en given del av kvällen.


Något jag dock inte gillar med nyår är fyrverkerier. Flera anledningar; miljöbov, onödiga pengar, som hundägare är det heller inget roligt, många som skadar sig... Uppmaning: bojkotta fyrverkerierna!

Ha en trevlig kväll & natt alla underbara vänner!

Tack & hej!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0