Charmören från Albanien

God morgon!


Hur kan You´ve got mail, få enbart en stjärna av Expressen? Såg filmen igårkväll, långt ifrån första gången, och det är ju en underbar film! Gillar sådana lite klichéartade filmer där kärleken alltid segrar. Sann kärlek kan inte döljas, som ordspråket säger.

image30

Som den lite gnälliga person jag var igår ... orkade jag inte laga någon middag och det slutade därför med pizzerian. När vi skulle hämta pizzan kände Johan igen den något (ö)kända pizzakillen och ville inte gå in för att betala pizzan, för han var rädd för att killen skulle spotta i hans pizza. Jag fick istället gå in till den överdrivet charmanta pizzakillen som utropar "tjeeena tjejen", och berättade om hur mycket dricka det hade blivit under julhelgen, hur mycket han såg fram emot nyårshelgens festande, några extra blinkningar till mig, och ett tjatande om att jag ska smaka hans klubbor (nu menar jag inte "hans" klubba) utan de godisklubbor som alltid finns på pizzerian. Tack, Johan, för att du lät mig handskas med charmören från Albanien i 10 min...

image31

Nu är det frukost & städning av stugan, sen beger vi oss in till Kalmar för shopping, badmintonspel och biobesök.


Tack & hej!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Staffan & Jennie

Ja då finns det ingen återvändo...

Staffan Ljungdahl, tack för din anmälan till GöteborgsVarvet 21KM 2008!

Summa :1725 kronor, 5 pers.
Cecilia Krantz
Johan Krantz
Staffan Ljungdahl
Sara Selander
Ulf Selander

Anmälan är fullbordad först efter betalning.

Betala senast 31 januari 2008. Ju tidigare du betalar desto bättre startposition får du, om du inte har en seedningstid från 2006/07. Betalar du senast 31 januari 2008 är du garanterad plats. GöteborgsVarvet förbehåller sig därefter rätten att begränsa deltagarantalet.

Vid framtida kontakt med GöteborgsVarvets kansli uppge ditt Grupp-ID: 40795106

Lycka till med träningen och välkommen till Varvshelgen 16-18 maj 2008!

2007-12-29 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0